Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

fredag den 5. oktober 2012

Hverdagsbilleder fra den sidste måneds tid...






Alle opslugt af Bamses billedbog

Film og mad i hulen


Eftermiddagshygge

Morgenrutiner...



Kærlighedserklæring?
Faldskærmsudspringer



"Lille Kim" (kalder Vilma ham)
En pølse klar til at blive rullet ud

På vej i børnehave
Trætte midt i rodet

Fjernsynshygge når alle er eftermiddagstrætte

 Kan sidde nu

I mødregruppe

 På vej ned for at hente Vilma

På besøg hos moster på Vesterbro

Hjælper mor med vasketøjet



 I Mødrehjælps-butikken

Leg på biblioteket

 Hygge på værelset

Med mødregruppen på café



Besøg hos Theresa, Jakob, Eskil og Bodil

Phillip bliver døbt
 På vej hjem fra børnehaven
Til babymotorik på APA






Det er faktisk ligeså idyllisk som det ser ud mellem de to børn. De er bare SÅ glade for hinanden!! For et par dage siden hviskede Vilma til mig: "Mor, jeg tror altså jeg er lidt forelsket i Folke". Og det er så tydeligt hun er det. Vilma reagerede voldsomt på hans ankomst men hold da op, hvor har hun bare glæde af ham nu. Ja de har glæde af hinanden. Det er simpelthen så fantastisk at opleve!!



Men...Jeg savner stadig hende her helt vildt:
 
Hun mangler i min verden....

Ingen kommentarer: