Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

torsdag den 24. marts 2011

Operation veloverstået...



...men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav hvor har jeg ondt i den dumme skulder. To ankere trækker nu senen og ledlæben op og forbindes til min blødende knogle - klamt...og Alex der skulle opvarte mig ligger i sengen med halsbetændelse, så det er i stedet den enarmede tyveknægt der laver the og kamilledampbad. Tja hvad kan man sige andet end det ikke altid går som...osv...
Dog har jeg fået tilsendt to smukke buketter - ih hvor det varmer at få sådan nogle "vi tænker på dig"-blomster! De står og lyser op i stuen og gør mig glad midt i al den AV AV.


Glæder mig helt ustyrligt til den dag i fremtiden hvor jeg kan stå sådan her igen:

Selvom man egentlig sjældent står sådan normalt, så tror jeg nu jeg vil gøre det en del, NÅR JEG KAN!

Ingen kommentarer: