Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

torsdag den 2. december 2010

Juleriet er begyndt!

Så blev eksamen overstået i går! Jeg fik et dejligt stort 10-tal, så jeg er rigtig glad. Vilma og jeg var ude at købe juletræ, efter jeg havde hentet hende fra vuggestue - det skulle egentlig bare have været i potteplantestørrelse, men vi kom hjem med et, der er lidt højere end Vilma. Vi pyntede det fint, Vilma hjalp rigtig meget til, og hun er lykkelig for det juletræ - nu kan vi jo danse om juletræet hver dag. Vi fik set julekalender, noget med Sebastian og jul på en gammeldags gård. Da Vilma var lagt i seng i aftens fik Alex og jeg os lige et glas gløgg for at fejre min eksamen. Så er julen da vist skudt i gang!!!



Ingen kommentarer: