Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

tirsdag den 4. august 2009

Nu går vi alle i vuggestue -ej lige pånær Alex

Så fik jeg endelige lagt billeder ud fra vores sommerferie. Det skulle også gøres inden vi helt drukner i hverdagen. Ja her er det blevet hverdag: Vilma er i vuggestue hver dag, og det nye er: hun er vild med det!! Jubii! Jeg er også startet i vuggestue; nemlig i praktik. Min vuggestue hedder Bakketoppen og her skal jeg være indtil 1. februar. Indtil videre har jeg været der to dage og det tegner godt, mine kollegaer er rigtig søde og har taget godt imod mig.
Jeg har lagt MANGE feriebilleder ud, da jeg syns der var så mange gode, så jeg kunne ikke vælge:-)

Ingen kommentarer: