Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

fredag den 2. maj 2008

Meget gravid


Vi har netop været til vækstscanning og fået at vide, at lillepigen er fin og stor (nok) -hun vejer knap 2,4 kg, hvilket er fint:-). Hun sidder allerede fast med hovedet dybt i mit bækken klar til at blive født....Måske også derfor jeg har så f.......ondt i bækkenet. Ja, jeg har (stadig) bækkenløsning...pyha...og det bliver altså værre og værre. Har lige måttet sande at jeg bliver nødt til at stoppe til gravid-yoga, som jeg ellers har været super glad for...øv øv øv....men bækkenet vil simpelthen ikke være med mere.
Ellers går det godt -der er en måned til termin -og vi glæder os helt vildt til at møde vores lille pige!


Ingen kommentarer: